امبیگرامی برای «ابهام» !

در کامنت های یکی از امبیگرامهایی که در بالاترین لینک کردم، ابهام عزیز که از کاربرهای دوست داشتنی بالاترین است، به امبیگرامی از ابهام اظهار علاقه کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتم چنین امبیگرامی طراحی کنم. بدون هیچ توضیح اضافه ای، امبیگرامی که در دست طراحی دارم را به شما معرفی میکنم:

امبیگرا ، تصویری از یک کلمه است که با چرخاندن آن، مجددا کلمه اولیه خوانده میشود. اگر با امبیگرام آشنا نیستید، میتوانید به پستهای قبلی درباره امبیگرام مراجعه کنید. اگر متقارن بودن این طرح را باور ندارید، خودتان زحمت چرخاندنش را بکشید!

پ.ن:

طرح فوق را کمی تغییر دادم و انیمیشن آنرا هم درست کردم که میتوانید در ادامه ببینید. در طرح جدید، برای اینکه «م» بهتری بوجود بیاید ، بر خلاف طرح بالا که «م» و «ا» معکوس همدیگر بودند، «م» را با » ا» و نقطه «ب» معادل قرار دادم. یعنی با چرخش «ا» و نقطه «ب»، حرف «م» بوجود میآید ، اینطوری به نظرم خیلی بهتر شد. هر چند مجبور شدم یک خط کوچک اضافی برای تکمیل الف در «ها» ، اضافه کنم.

به هر حال این را تقدیم میکنم به ابهام عزیز! امیدوارم خوشش بیاد.

پ.ن2:  از کاوه عزیز هم  که  در طراحی این امبیگرام کمکم کرد سپاسگذارم.

برچسب‌ها: ,

یک پاسخ to “امبیگرامی برای «ابهام» !”

  1. jarchy Says:

    سلام
    بسیار خرسند شدم ممنون به خاطر پست چرخانت که افزودی بر اطلاعاتمان.
    سلامت باشی.
    ———————————–
    سلام. ممنون . زنده باشی ؛)

پاسخی بگذارید

